Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

LARA's RIF ARENA

DSC07242.JPGDSC07240.JPGGisteren moest ik iets vast lijmen dus opvoerpomp en stromingpomp uitgezet en dan is het perfecte tijd om LPS te voeren. DSC07243.JPG Mijn roze Caliendrum is natuurlijk gegroeid en begon te weinig licht krijgen
DSC07238.JPGenkele takken van de voet begonnen afsterven dus had ik besloten hem een andere plaat aan bieden
DSC07259.JPGDSC07261.JPGDSC07265.JPGDSC07262.JPG
 

Bijlagen

  • DSC07264.JPG
    DSC07264.JPG
    208,6 KB · Weergaven: 3
DSC07341.JPGen de allerlaatste nieuwe aanwinst van vorige week is een aparte LPS Barabattoia. Ik had namelijk een andere variant besteld, die enige die op de website van Ocean Store staat Fluted Moon (geel/roze) maar kreeg deze 😁 Wel ook mooi, maar ik wil toch ook nog steeds die Fluted Moon😅
 
Ik mocht vandaag enkele kerst cadeautjes van me zelf krijgen :giggle: 2 SPS en 4 stekken zoa. Roze Stylo en een klein stekje Acrotje was het mogelijk op de eerste foto's nemen maar de buttons stonden nog natuurlijk dicht dus misschien morgen pas de foto's
DSC07368.JPGDSC07370.JPG Deze heb ik gelijk hun plekjes gegeven (waar ....de foto's komen nog morgen) en terwijl ik aan het lijmen bezig was geweest alle pompen stonden natuurlijk ff uit en dan is het weer een goede moment om koralen te voeren...dan werden die slangensterren ook extra wakker en mocht ik ze bijna in hun geheel zien. Normaal altijd ergens achter de rifDSC07372.JPGDSC07373.JPGDSC07375.JPG natuurlijk ff uit en dan is het weer een goede moment om koralen te voeren...dan werden die slangsterren ook extra wakker en mocht ik ze bijna in hun geheel zien. Normaal altijd ergens achter de rif
 
Mooi,

Waar ben je geweest die stylo is superrr
Deze is geen sponsor hier dus netjes via PB:) Ik stond in de winkel uurtjes of 2 om te wachten totdat de allerlaatste doos van een flinke zending geopend was en heb geen spijt. Deze roze Stylo hadden ze maar een stek. Ik hoop dat hij zo'n kleur blijft houden, heb hem nu max hoog geplaatst, maar mijn PO4 is niet laag (over vele LPS moet ook niet vergeten!) dus het kan gebeuren dat hij met de tijd toch wat donkerder zal worden.
Ik heb trouwens die folie van mijn bak vandaag af getrokken na jouw advies van gisteren;)👍 was nog niet moeilijk te doen gelukkig:D
 
Tijdje geleden had ik toch iets weer veranderd in de rechter en de linkerkanten 😅 een van de laatste grote aanwinsten tweekleurige hamer kreeg een andere plaats waar hij beter kan uitgroeien zonder het risico andere koralen in de buurt te netelen. De stromingspomp is mogelijk meer naar de hoek en ook hoger verplaatsen als dat nodig zal worden. Favia Dragon sol had zeker een andere plaats verdient om beter zichtbaar te zijn dan achter paarse Gorgoon. Gele Sinularia Leder maakt nu niet te veel schaduw er onder en wordt dus die mooie platte steen meer functioneel. Van die prachtige Leder kan ik trouwens nu een mooi takje afknippen van de linkerkant zodat hij lavendel Monti niet irriteert. Blauwe Lobo met fel groene midden en ook een ander regenboog Lobo kregen betere plaatsen waar ze mooi mogen uitgroeien. Roze Barabattoia nieuwe aanwinst kreeg een andere plaats en er is daar nog plekje naast voor een andere kleur variant Barabattoia als ik die toch zal vinden. Fel groene Sinularia Dura ( kroepoek Leder) kreeg een andere plaats waar hij naar het glas mag kruipen. Op de hoge pilaar waar ik grote Duncan had staat nu gele Fiji Paddo. Die oude beauty verdient die luxe plaats wel vind ik. Blijft al jaren een van de geliefde Leder voor vele hobbyisten.

DSC07302.JPG
DSC07304.JPGDSC07307.JPGDSC07311.JPGDSC07314.JPGDSC07323.JPGDSC07322.JPG
deze foto's zijn van enkele dagen geleden. Stuk Fox die apart staat is al opgehaald.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan