Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

DEEP IN THE BLUE

Status
Niet open voor verdere reacties.
naso zei:
Dank je Marcel en Naat,komt goed.We zien jullie hier nog wel eens een keertje verschijnen....


Erik,je mag best zinvol commetaar geven hoor,daar leren we alleen maar van,
leuk dat je dit dagboek blijft volgen


Thomas,ja bak was nog niet beschikbaar en aangezien dat dit een spoedgeval geworden is.... en ook altijd welkom hier.


bas,we houden iedereen via dit forum op de hoogte.het bestaande zandbedfilter laten we gedeeltelijk meestromen,het grootste gedeelte gaat naar de hoofdbak.En trouwens nog bedankt voor het koraalpoliepen vretertje.

JW de kz afschuimer is er inderdaad vanaf,ik houd hem nog wel als back up.
We zien elkaar wel in November

Ja Luc,de naam wat is daar mee?ok we gebruiken deep blue zout.....had het eerst de nieuwe filterkamer wilen noemen,maar die naam is er al.


Martin bedankt,jouw bak draait ook niet verkeerd ,enne......gewoon de UV op je bak plaatsen ,gaat goed komen
de naam is gewoon erg goed gevonden Pieter:)


Pieter
 
Mefisto zei:
512 liter inhoud minus wat steen/decoratie

Stroming 40.000 liter/uur = >75x turnover ................... :eek:
Dat klopt Michel,alleen s`avonds en s`nachts valt het terug naar 10,000 ltr,want dan is het dinner time....
 
bobo zei:
Een prachtig project Pieter die ik met veel plezier zal volgen:goed:

Succes,

Kurt
Dank je Kurt,de bak staat eindelijk op zn plek,made in Germany,helemaal geen stabiliteits strippen,gewoon een perfekt gelijmde kubus met alleen 5 glasplaten met de hoeken de staande zijdes met zeer smalle stripje versterkt,mooier kan niet....
 
ooh ik snap het al.
dus alle dendro soorten koralen komen er in?
met een koppen baylei's?
erug mooie prachtige vissen zijn dat:D :D :goed:
 
Pieter,

Bedankt voor de ontvangst en de leuke avond! Ik stuur je nog het één en andere op ;)

Succes verder met dit mooie project!

mvg
Tom
 
Sluit ik me volledig bij aan....Pieter en Richard bedankt weer voor de gastvrije ontvangst en gezellige avond :) !! Mooie kubes gaat dat worden ;) !!
 
zal gezien jullie kennis zeker slagen was gezellig en leerzaam bedankt voor de ontvangst en tot ziens gr martin
manuel69 zei:
Sluit ik me volledig bij aan....Pieter en Richard bedankt weer voor de gastvrije ontvangst en gezellige avond :) !! Mooie kubes gaat dat worden ;) !!
 
Pieter , ik wil binnenkort weer eens komen kijken naar de bakken !!!

Supergaaf die 'DEEP IN THE BLUE' :D !!!

Succes met het project :goed: !!


Groet marco
 
Gisteren de bende van vier op bezoek gehad.Tom,diep respect voor je kennis,we zien je ongetwijfeld nog eens.Silver,hoe gaat het met het aardbeienkoraal?staan de poliepen al open?niet vergeten te voeren he. Martin,een waar genoegen je weer te ontmoeten,een prachtig projekt waar je mee bezig bent.Stefan,jij bent echt een toffe gozer,we ontmoeten elkaar gegarandeerd nog wel eens.

Heren het was weer gezellig en bedankt voor het gebak en de overheerlijk bonbons,die direkt ingepikt en weggestopt zijn,want ik sta op dieet...


Pieter
 
marco-w zei:
Pieter , ik wil binnenkort weer eens komen kijken naar de bakken !!!

Supergaaf die 'DEEP IN THE BLUE' :D !!!

Succes met het project :goed: !!


Groet marco
marco,altijd welkom,maar dat weet je wel he.
 
Op dieet :rolleyes: :D!! Poliepen staan open Pieter...maar voer het koraal nog niet gericht!! Bedankt nogmaals :goed: !!
 
De kubus is ingericht,zeg maar een dubbele grot met een versterkte diepte door de extra loze ruimte (15cm) met een blauwe achterwand, welke van boven is aangelicht.De Dendronephthya,Sceronephthya,heel veel kolonies Tubastraea,gorgonen van de familie Ellisellidae,een aantal van de familie Stylasteridae,sponzen enz,staan er prachtig in.Eerst nu tot rust laten komen en het voederprogramma er op aan passen.Nu de ombouw nog......



Pieter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan