Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

nieuw aquarium

vandaag de buitenkant van het meubel gespachtelt.

De buitenzijde is nu gereed :D, nu is het wachten geblazen tot de juiste doorvoeren voor de opvoerpompen binnen zijn. :(
deze waren helaas niet voorradig maar als het goed is komen deze vrijdag binnen, dan kan ik alles aan gaan sluiten en het aquarium gaan vullen om proef te draaien.
 
wat voor doorvoeren had je nodig dan
 
Ik zou het zo laten ;)

Mooi Man.

Ben heel erg benieuwd hoe het er straks uit gaat zien. Volgens mij kan het al niet mooier!

Heel veel succes

Gr Daan
 
een uitwendige maat van 25 mm inwendig 20 mm
voor door de bodemplaat
 
hier volgt dan de volgende foto, bak is gevuld en alles overgezet, zodra de machinekamer opgeruimt is maak daar ook foto van
 
schoon ;D afgewerkt , 1 vraag is het makkelijk om de ruiten te kuisen? want volgens mij moet je nogal een acrobaat/stuntman zijn om die te kuisen

doe zo verder en wachtend op andere foto's

grtz
mark
 
komt ie dan weer een foto van de verlichting, let niet op al die draden want die worden nog in een wandgoot weggewerkt, alleen duurd het nog tot woensdag voordat ze binnen zijn. )
verlichting bestaat uit 2x 250 watt hqi, 2 keer t5 atenic blauw,2 keer t8 ook in de kleur blauw
t8 brand 12 uur t5 10 uur en de hqi nu 8 uur, gaat over een week weer 15 min langer branden, probeer de dieren langzaam te wennen aan de grote hoeveelheid -licht meer 8) 8)
 
hier foto van het sump met het reef 500 systeem
 
zag dat de foto van een slechte kwaliteit zijn, zal van de week betere maken
 
Beitelsteek,

Als de inhoud net zo mooi en imposant wordt als het meubel.
Dan wordt het prachtig, ziet er goed uit.

Mvrg. Frans
 
Bovenaan