Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

nieuw aquarium

B

beitelsteek

Guest
:) :)Met veel trots, kan ik mededelen dat volgende mijn nieuwe aquarium komt. Het betrefdhier een bak van 150 70 65. :) Maar eerst5 moet ik het oude aquarium verhuizen naar de andere kant van de kamer.
Hety is de bedoeling om het nieuwe aquarium in te bouwen in een nieuw te plaatsen wand. Achter het aquarium ontstaat daardoor een kamer waar ik al mijn apperratuur kwijt kan.

Mijn nieuwe bak zal ik volledig nieuw opbouwen, met nieuwe apperatuur, dit omdat ik niet tevreden ben met het resultaat, van mijn oude systeem.

Houd jullie op de hoogte en zal proberen fotos te plaatsen
 
hoi

ik ben heel benieuwd naar de fotos
succes met op bouwen

groetjes michel

;D ;D ;D ;D ;D
 
Morgen is het dan zover, ga morgen naar duitsland om mijn nieuwe aquarium op te halen.
Vandaag mijn oude aquarium van zijn plaats gehaald en al mijn lager dieren en vissen in een mobiel aquaqrium gezet.
Dit aquarium staat op wielen en kan zo verreden worden. er kan 450 litert water in en er is een filter op aangesloten.
Mijn levend steen heb ik opgeslagen in mijn oude sump, omdat ik dit niet kwijt kon in het aquarium.

Helaas lukt hget niet om de fotos te plaatsen van de verhuizing omdat de bestanden te groot zijn.

Ook heb ik vandaag de nieuwe verlichting voor mijn aquarium gekocht, 2 250 watt hqi lampen, deze heb ik in Almere gekocht :) :)

Maandag avond ga ik beginnen met het bouwen van de wand die voor het aquarium komt.

Mocht iemand mij kunnen vertellen hoe ik de bestanden van de fotos kan verkleinen, hoore ik het graag.
 
heb chet programma gedownload en geopend maar kan verder niets met het programma
 
afgelopen zondag het aquarium opgehaald. Inmiddels begonnen met de bouw van het meubel, is reeds bijna af, gat in de muur aan het zagen voor de toegangsdeur naar het aquariumhok.
 
En hoe gaat het met de foto's? We zijn allen zeer benieuwd.
 
Hier volgen dan de eerste foto s van het meubel in aanbouw
 
Een dag verder met de arbeid, de bak staat op zijn plaats ;D
 
hey zaagje pfff oo nee beitel,

dat ziet er heel strak uit man mooi gedaan als alles draait kom ik zeker een keer bij je kijken.
ik ben blij dat je het door heb hoe je nu foto's moet plaatsen kunnen wij ook mee genieten van al jou moois.

groetjes raymond,
 
:D mo3et er ook strak uit zien, moet wel een reklame plaatje zijn ;D
 
ziet er gelikt uit en wat ben je snel
 
ben wel benieuwd naar een foto van je " Machinekamer "

De voorkant is in elk geval wel strak....
 
Het filter is een rif systeem 500 van aquamedic een kalkreactor moet ik nog aanschaven, verder komt er niets bijzonders in
 
Bovenaan