Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Seaflower info + showroom

Wat wordt het tarief voor het verzenden met gegarandeerde levering, voor koraal?

Dit is een beetje variabel de komende tijd, dit zal gemiddeld tussen de €20-30 zijn (afhankelijk van aantal en gewicht).

Koraal wordt verpakt in plastic zak, om zo min mogelijk schade op te lopen. Dit gaat in een emmertje welke in een piepschuim doos met heatpack staat. Plastic zak om de piepschuim doos en dit alles in een dubbel laag kartonnen doos. Gemarkeerd met stickers en speciale markering van UPS, zodat men het pakket met zorg behandelt.
Koralen worden een 1/2 uur voor ophalen van UPS ingepakt (17.00) en gegarandeerd voor 12.00 de volgende werkdag afgeleverd.
Dit alles in overleg met de klant.

Laten we in dit topic geen discussie over dit onderwerp starten. Iedereen neemt zelf de afweging om koralen te bestellen en te laten versturen (vissen en koralen komen in NL aan via het vliegtuig). De regels laten het toe, UPS en Seaflower mogen koralen versturen en we doen er alles aan om het proces zo goed mogelijk te laten verlopen.
 
Dit is een beetje variabel de komende tijd, dit zal gemiddeld tussen de €20-30 zijn (afhankelijk van aantal en gewicht).

Koraal wordt verpakt in plastic zak, om zo min mogelijk schade op te lopen. Dit gaat in een emmertje welke in een piepschuim doos met heatpack staat. Plastic zak om de piepschuim doos en dit alles in een dubbel laag kartonnen doos. Gemarkeerd met stickers en speciale markering van UPS, zodat men het pakket met zorg behandelt.
Koralen worden een 1/2 uur voor ophalen van UPS ingepakt (17.00) en gegarandeerd voor 12.00 de volgende werkdag afgeleverd.
Dit alles in overleg met de klant.

€20 voor het op de beschreven wijze verpakken en verzenden van een stuk koraal, is volgens mij een erg mooi tarief. Zeker als je alleen al kijkt naar de kosten van het verpakkingsmateriaal, het zou mij niet verrassen als je daar alleen al een euro of 10 aan kwijt bent...
 
Is dus duidelijk over nagedacht
 
Succes heren.. Veel werk ingestopt en met een mooi resultaat. Ziet er super mooi uit...
 
Hallo Dennis en Erik,

Gefeliciteerd en ik kom zeker langs om het mooie op gebouwde showroom te bekijken en wat voor leuk spul je heb ik wens jullie heel veel succes en goede zaken.
Je had het al eens eerder tegen me verteld, dat dit toch nog wel je droomwens was, zo zie je maar weer waar het allemaal toe kan komen.

V.gr. Karel.
 
Mannen even jullie bezocht en wens jullie veel succes! Zeker een aanrader! Leuk dat Glenn er was. Dsr was tot op heden een grijs gebied maar de gedachte speelde al om de mogelijkheden te bekijken en denk er nu nog meer over om op de Dsr methode over te stappen!
 
Ik ben er vandaag geweest en het zag er allemaal zeer netjes uit. Jammer dat een enkele koralen niet optimal op kleur stonden. Maar gezien het tempo waarmee het opgezet is en draait is het een hele prestatie deze setup te presenteren.
Leuk dat jullie de showbakken full DSR gestart zijn en gaan onderhouden.
Vandaag was eindelijk het fosfaat meetbaar heb ik begrepen. Ik voorzie dat volgend week de meeste koralen optimaal op kleur zullen zijn.

Dennis en Erik,
Succes met de shop en ik zal zeker eens in de zoveel tijd komen buurten.
Jullie missen een koffie hoek:)


greetings, GlennF
 
[FONT=Helvetica, Arial, lucida grande, tahoma, verdana, arial, sans-serif]Geslaagde 1ste dag. Iedereen bedankt voor deze mooie dag. [/FONT]
[FONT=Helvetica, Arial, lucida grande, tahoma, verdana, arial, sans-serif]
[/FONT]s19.jpg[FONT=Helvetica, Arial, lucida grande, tahoma, verdana, arial, sans-serif]




Over een paar uur weer open (vrijdag 21 november 12.00-21.00)
[/FONT]
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan