Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Tl buis licht Noordzee kleur geven

Henkvandengracht

ZeewaterForum lid
Goede middag, ik heb een juwel 350 met de standaard TL buis die erbij zit. Ondertussen ben bezig om het aquarium geduldig te veranderen in een Noordzee aquarium, alles gaat tot nu toe prima, ik heb bijna alle benodigdheden, alleen wou ik de Kleur van de Tl buis veranderen naar de kleur die de Noordzee heeft (langs de kust) omdat ik waarschijnlijk de visjes ga nemen die tussen de rotsen/kust rondzwemmen en de natuurlijke omgeving zo goed mogelijk wil nabootsen, wie weet toevallig welk kleur licht de visjes zien langs de kust!
 
Was onlangs op Schiermonnikoog en daar hebben ze een mooi Noordzee aquarium bij het infocentrum. Mogelijk kun je daar zelf eens kijken.
Het kustwater is wat aan de troebele kant en de matige verlichting leek me aan de gelige kant.
 
Was onlangs op Schiermonnikoog en daar hebben ze een mooi Noordzee aquarium bij het infocentrum. Mogelijk kun je daar zelf eens kijken.
Het kustwater is wat aan de troebele kant en de matige verlichting leek me aan de gelige kant.
Bedankt voor je reactie, ik zal dan de tl-buis wat geler maken!
 
Bovenaan