Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Save the Date! Groot event op 24 en 25 November!

save the date.jpg
Op deze dagen organizeren wij:
  • Workshop "Koralen fraggen en stekken" , deze workshop zal gegeven worden door onze "Meester Stekjes maker" René Biemans, deze workshop zal doorlopend deze dagen gehouden worden. U kunt zelf deze dagen dit zelf proberen en daarmee een Certificaat halen.
  • Coral and fish store ruimt op! Tijdens het evenement zal in het pand naast onze winkel een "Popup-Outlet" geopend zijn.
    Wij bieden daar voor zeer scherpe prijzen van alles en nog wat aan.
    Denk aan een osmose apparaat vanaf €49.95 maar ook design aquariums vanaf €150.00 en nog veel meer.
    Zeker de moeite om te komen kijken.
  • Onze partner Aquaja waarmee we ons maatwerk mee realiseren komt met een eigen aquarium lijn die uit voorraad leverbaar gaat zijn. De Aquaja Diamond line gaat met diverse opties onderscheidend zijn van andere merken. Wij presenteren u het volledige assortiment op ons event, u kunt alle modellen bij ons komen bekijken.

  • Wist u dat wij voor ons event een zending uit Australië binnen krijgen?
    Met onder andere de meest bijzondere Lobophylia's, Trachyphyllia's en Scolymia's.
    Kom gezellig langs om onder het genot van een hapje en drankje dit moois te komen bewonderen.
    Wist u dat wij voor ons event een prachtigge zending Doopvontschelpen, Tridacna's hebben binnen gekregen?
    Kom gezellig langs om deze mooie schelpen te bewonderen.

  • Tijdens ons event geven wij u een unieke inkijk over de koralen en vissen na kweek en importeren.
    Wij gaan een expositie organiseren met beelden die voor een groot deel door ons zelf zijn gemaakt over het kweken en verzenden van koralen en vissen, dit zal een leerzame belevenis zijn voor u.


    Wij kijken er naar uit om u te mogen ontvangen op ons event op 24 en 25 november!


 
Leuk. Ik ben benieuwd.
Ik kom a.s. zondag even bij jullie langs.
Je kunt me herkennen aan mijn kapsel (zie avatar)
 
Bovenaan