Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

ID zoa gevraagd

Hey Patrick👋 haha zou dat zo simpel zijn😀 Pinc Diamonds heb ik al jaren sinds toen nog in mijn oude bak grote kolonie maar nu alleen nog enkele laatste stekjes want wil ze helemaal niet meer in mijn nieuwe bak
 
nee, in de stekkenbak heb ik nergens schaduw waar de stekken liggen (y) Heb al langer geen grote taakvormige SPS of zoiets in de stekkenbak. Licht overal ook zeker genoeg(y) maar dank voor mee denken! (y)
 
Ik was net in de hoofdbak bezig geweest en toevallig enkele stekken Pinc Diamonds ontdekt die echt weinig licht krijgen omdat ze op de voet van een Paddo nog overgebleven en dat steentje zelf is helemaal op de bodem en aan de zijkant onder de andere koralen. Heb een foto genomen. Pinc Diamonds zijn toch veel simpeler qua tekenpatroon en ook kleuren. De poliepen hebben toch ook helemaal andere groene kleur en de mondjes blijven wit
DSC08127.JPG
 
In een Amerikaans forum kwam ik deze vorige week tegen onder de naam bleeding hearts. Lijkt er erg veel op.
 
Ik was net in de hoofdbak bezig geweest en toevallig enkele stekken Pinc Diamonds ontdekt die echt weinig licht krijgen omdat ze op de voet van een Paddo nog overgebleven en dat steentje zelf is helemaal op de bodem en aan de zijkant onder de andere koralen. Heb een foto genomen. Pinc Diamonds zijn toch veel simpeler qua tekenpatroon en ook kleuren. De poliepen hebben toch ook helemaal andere groene kleur en de mondjes blijven wit
Bekijk bijlage 632565
Kom vast keer naar den haag gok ik
 
Bovenaan