Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

GOEDKOOPSTE ZOUT VAN NEDERLAND!!!

Omdat ik zelf erg nieuwsgierig was zojuist het phosfaat gehalte getest
met een Hanna phosfaat checker en de uitslag was 0,03.
 
Omdat ik zelf erg nieuwsgierig was zojuist het phosfaat gehalte getest
met een Hanna phosfaat checker en de uitslag was 0,03.

Dus toch fosfaat in het zout !! of zit deze waarde in alle zout ivm de tekst FOSFAATVRIJ ? (gehalte)
dat je dit zout zelf gebruikt spreekt voor zich ,waar ik bang voor ben is dat de kwaliteits controle met goedkoopzout niet wordt gewaarborgd , en dat deze waarde hoger of lager kan uitvallen .mocht dit wel worden gewaarborgd ga ik dat zout bij je kopen want GOEDKOOP is het en ik ben dan ook een hollander.
gr johan
 
Doe je het zout ook versturen ?
 
Een phosfaat gehalte van 0,03 is goed en kan met vele andere tests niet eens gemeten worden zo laag.

Het zout kan verstuurd worden echter hiervoor geldt het desbetreffende verzendtarief van
12,40 euro voor nederland.
 
Een phosfaat gehalte van 0,03 is goed en kan met vele andere tests niet eens gemeten worden zo laag.

Het zout kan verstuurd worden echter hiervoor geldt het desbetreffende verzendtarief van
12,40 euro voor nederland.

12,40 is vanaf 10Kg neem ik aan?
 
Deze prijs is voor emmers tot 25 KG.
 
hallo,
hoeveel gram per liter moet je mengen met het huismerk zout voor een waarde te hebben van 1024°

mvg

vincent
 
U moet 35 gram per liter gebruiken en het is synthetisch zout.
 
Laatst bewerkt:
Is dit ook voor de cfs zout basis? Ik heb toevallig net een emmer gehaald. Cfs basis. Misschien een idee om de verhoudingen dmv een sticker erop te plakken? Tis nu een blanko wit emmer zonder enige informatie.

Ben benieuwd hoe dit zout is icm balling light.
 

Bijlagen

  • uploadfromtaptalk1421500708522.jpg
    uploadfromtaptalk1421500708522.jpg
    16,9 KB · Weergaven: 56
Dit weekend het cfs plus zout gekocht. Ik moet zeggen dat het tot nu toe niet tegen valt. Het lost goed op, beter dan AF zout. Het is qua oplossen vergelijkbaar met tropic marin zout.

Qua waardes kom ik behoorlijk uit op de eerder genoemde waardes door cfs zelf

Ca 480
Mg 1560
Kh 11,5
Ph 7.7

po4 niet meetbaar met mijn setje.

Al met al zou ik zeggen goed zout voor het geld, PH had iets hoger gemogen alleen.
 
Laatst bewerkt:
Dit weekend het cfs plus zout gekocht. Ik moet zeggen dat het tot nu toe niet tegen valt. Het lost goed op, beter dan AF zout. Het is qua oplossen vergelijkbaar met tropic marin zout.

Qua waardes kom ik behoorlijk uit op de eerder genoemde waardes door cfs zelf

Ca 480
Mg 1560
Kh 11,5
Ph 7.7

po4 niet meetbaar met mijn setje.

Al met al zou ik zeggen goed zout voor het geld, PH had iets hoger gemogen alleen.
Wat is de prijs nu ?
 
Bovenaan