Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Gekkie's reeftank.

Vandaag de calustrea’s aan de rechterzijde maar wat gesnoeid. Daar naast een rode met groene blasto bij geplaatst. Deze heeft wat zwaar gehad, maar heb goede hoop dat hij nog bij trekt.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    178,3 KB · Weergaven: 77
Soms heb je wel eens spijt van beslissingen die je hebt genomen. Zou heb ik ooit een yellow scopas gehad. Toen mijn bak lek ging heb ik deze verkocht… iets waar ik naderhand spijt van had. Toen ik recent de kans kreeg om weer 1 aan te schaffen heb ik gelijk contact opgenomen. Uiteindelijk bleek dit ook nog eens de vis te zijn die ik destijds had verkocht. Vandaag heb ik hem weer opgehaald. Hij zwemt nu in een wenbak en vanavond mag hij los. Echt super blij dat deze vis weer “thuis” is.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    135,6 KB · Weergaven: 99
Soms heb je wel eens spijt van beslissingen die je hebt genomen. Zou heb ik ooit een yellow scopas gehad. Toen mijn bak lek ging heb ik deze verkocht… iets waar ik naderhand spijt van had. Toen ik recent de kans kreeg om weer 1 aan te schaffen heb ik gelijk contact opgenomen. Uiteindelijk bleek dit ook nog eens de vis te zijn die ik destijds had verkocht. Vandaag heb ik hem weer opgehaald. Hij zwemt nu in een wenbak en vanavond mag hij los. Echt super blij dat deze vis weer “thuis” is.
Super tof man.
Had ik met men fowlerii,

Geniet ervan man blijft een gave vis.

Groetjes wesley
 
Het heeft even geduurd, maar de gele scopas zwemt ook mooi mee met de groep. Vandaag via de LFS een WYSIWYG koraal van De Jong gekregen. Een rainbow symphyllia. Foto doet het koraal geen eer aan.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    139,4 KB · Weergaven: 112
  • image.jpg
    image.jpg
    207,7 KB · Weergaven: 113
Als ik het nu goed kan zien op een klein scherm op mob het is een Lobo. Prachtig! Jammer dat de kleuren idd niet goed te zien op de foto 😬
 
Net terug van vakantie. De buurman heeft de bak goed verzorgt en ziet er goed uit. Alleen is wel mijn acropora nana verloren gegaan en mijn pincetvis. Erg jammer, maar het is zo als het is. Ik heb erger mee gemaakt na een vakantie.
gr peter
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    154,3 KB · Weergaven: 92
Vandaag de knop doorgehakt en bij de LFS nieuwe verlichting besteld. Deze komen dinsdag binnen. Ik ga over op full led van…. (dat vertellen we woensdag) met een foto update.
 
Het is tweemaal een reef factory reef flare pro blue l geworden en een smart feeder.
 
Het is tweemaal een reef factory reef flare pro blue l geworden en een smart feeder.
Dat is een serieuze upgrade! Ik ben benieuwd naar je mening als ze hangen.

Voor wat betreft die feeder: hele leuke gadget en het maakt het een stuk eenvoudiger vaak genoeg te voeren.
 
Dat is een serieuze upgrade! Ik ben benieuwd naar je mening als ze hangen.

Voor wat betreft die feeder: hele leuke gadget en het maakt het een stuk eenvoudiger vaak genoeg te voeren.
Beste keus die ik ooit in het zeewatergebeuren heb gemaakt. Ik draai op slechts 45% en de koralen knallen en groei enorm.
 
Morgen even met twee vrienden op pad bij onze oosterburen. Heel benieuwd waar we mee thuis komen. image.jpgimage.jpg
 
Bovenaan