Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Excuses: Ons zeeaquarium 28, april 2016 - vertraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat bedoel ik dus.
2 pagina's vol aan discussie over een blad, met 1 keer het woord DSR erin.
En dat is meteen het enige woord waar jij over valt.
Hoe bedoel je, een obsessie?
Ik zeg één zin en ik ben geobsedeerd.. Die overige zinnen die on topic waren heb ik inderdaad voor de show geplaatst. Alleen maar om aan mijn obsessie te kunnen voldoen ?

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
 
Dat bedoel ik dus.
2 pagina's vol aan discussie over een blad, met 1 keer het woord DSR erin.
En dat is meteen het enige woord waar jij over valt.
Hoe bedoel je, een obsessie?

Tja, het is weer zo'n voorbeeld: "de drieletter combinatie" duikt ergens op en er is altijd wel een "volger" die zich in z'n kuifje gepikt voelt. In welk verband het wordt genoemd of wat de verdere strekking van het verhaal is, speelt kennelijk geen enkele rol....
 
Tja, het is weer zo'n voorbeeld: "de drieletter combinatie" duikt ergens op en er is altijd wel een "volger" die zich in z'n kuifje gepikt voelt. In welk verband het wordt genoemd of wat de verdere strekking van het verhaal is, speelt kennelijk geen enkele rol....
Ben je ook weer wakker, als je op dsr of zijn 'volgers' kan katten ben je er altijd als de kippen bij 😂
Zelfs Jan zei wat over die opmerking. Dat vergeten we allemaal blijkbaar...

Ik zeg 1 zin en ben geobserdeerd en een volger die me in me kuifje gepikt voelt.
Nemen jullie jezelf net zo serieus als ik?
Fijne avond mannen 😊

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
 
Ben je ook weer wakker, als je op dsr of zijn 'volgers' kan katten ben je er altijd als de kippen bij 😂
Zelfs Jan zei wat over die opmerking. Dat vergeten we allemaal blijkbaar...

Ik zeg 1 zin en ben geobserdeerd en een volger die me in me kuifje gepikt voelt.
Nemen jullie jezelf net zo serieus als ik?
Fijne avond mannen 😊

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Volgens mij ben je een beetje uit het oog verloren waar dit topic over ging...
 
Ik denk dat er genoeg geschreven is hierover en het gaat inderdaad nu weer afglijden. Mijn oprechte excuses voor de vertragingen, maar ik blijf bij mijn mening dat niemand financieel nadeel heeft....nu een slotje erop want het wordt nu een spelletje.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan