Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Waterbox meubel drama

MarcD86

ZeewaterForum lid
Ik heb een Waterbox AIO 65.4 aangeschaft en het bakje oogt leuk echter, de Alu meubel krijg ik niet goed.

Heb hem volledig inelkaar gezet volgens de handleiding, alles zit goed bevestigd en goed vast, maar de meubel blijft van links naar rechts beweeglijk.

Contact gehad met waterbox en deze geeft aan dat er toch iets niet goed zit.

Inmiddels de meubel 3x in en uit mekaar gehaald maar het probleem blijft.

Ik zie sowieso niet in hoe een meubel als deze met een Alu frame zonder dwarsbalk stabiel kan zijn maargoed, lees overal dat het topmeubels zijn, behalve de mijne.

Ben eigenlijk ten einde raad en weet het niet meer. Is er iemand hier die tips heeft hoe dit op te lossen ?
 
Ik heb een Waterbox AIO 65.4 aangeschaft en het bakje oogt leuk echter, de Alu meubel krijg ik niet goed.

Heb hem volledig inelkaar gezet volgens de handleiding, alles zit goed bevestigd en goed vast, maar de meubel blijft van links naar rechts beweeglijk.

Contact gehad met waterbox en deze geeft aan dat er toch iets niet goed zit.

Inmiddels de meubel 3x in en uit mekaar gehaald maar het probleem blijft.

Ik zie sowieso niet in hoe een meubel als deze met een Alu frame zonder dwarsbalk stabiel kan zijn maargoed, lees overal dat het topmeubels zijn, behalve de mijne.

Ben eigenlijk ten einde raad en weet het niet meer. Is er iemand hier die tips heeft hoe dit op te lossen ?
Vervelend , kan je er niet zelf een dwarsbalk in maken?
 
Geen persoonlijke ervaring mee, maar eigenlijk zouden je zijwanden en achterwand de schoor moeten zijn?
Of zit de achterwand zomaar los tussen de alu profielen?
 
Geen persoonlijke ervaring mee, maar eigenlijk zouden je zijwanden en achterwand de schoor moeten zijn?
Of zit de achterwand zomaar los tussen de alu profielen?
Klopt het zijn gewoon losse plaatjes wat je er tussen schuift.
 
Kan je eens foto's posten van hoe je alles hebt gemonteerd ?
 
Zelfde balkjessysteem als bij 3d printers.
De 'moertjes' vallen in de gleuf en moeten dan 90 graden gedraaid zijn. Daarna de schroef aandraaien. Is dat overal goed gegaan?
 
Zelfde balkjessysteem als bij 3d printers.
De 'moertjes' vallen in de gleuf en moeten dan 90 graden gedraaid zijn. Daarna de schroef aandraaien. Is dat overal goed gegaan?
O ik zie dat in dit geval de kopjes van de schroef goed 90 graden gedraaid moeten zijn. En dan de moer erop draaien.
 
Ik zie geen bodemplaat, geeft deze ook geen extra stevigheid?
 
Als je de stevigheid niet in de verbindingen maximaal kunt krijgen, dan kan je er voor kiezen om twee trekstrips te bevestigen aan de achterzijde in kruisvorm.
 
Of btw een nieuwe grotere achterplaat die je met bouten bevestigd. Kan ook. Of terug naar de dealer met de wtb???
 
Contact gehad met waterbox en die zenden een versterkingskit, het zal wel een bekend probleem zijn anders bieden ze niet zo'n kit aan lijkt mij...Ga er vanuit dat dit daar helpen.
 
Verbaasd me wel een beetje. Er staan er al heel wat in de wereld. Ook de nieuwere generatie van aluminium. Een enkele buis valt een beetje door te buigen, maar een compleet frame met gewicht er op is sterk. Heb die t slots in de machinebouw ook veel gebruikt. Hopelijk is het nu goed zo met die versterkingskit. Succes!
 
Bovenaan