Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Indraaien nyos 120

cubereef

ZeewaterForum lid
Ik zal wel nummer 100 zijn met deze vraag maar kan nergens echt een goed antwoord/filmpje vinden.

Ik ben de nyos quantum 120 nu 4 dagen draaien zonder skimmercup. De body blijft maar overstromen en ik zie niet echt verandering in de bubbels. Op het internet hebben de grotere varianten een aftap in de skimmer cup. Deze heb ik niet.

verder staat er er reefmat 500 voor en deze doet het erg goed.

Mijn vraag is.
Gewoon de skimmer langer zo laten draaien? Of met skimmercup? Of wat dingen aanpassen?
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    176,6 KB · Weergaven: 19
  • image.jpg
    image.jpg
    101,7 KB · Weergaven: 19
  • image.jpg
    image.jpg
    95,8 KB · Weergaven: 19
Ik zou de cup er gewoon opzetten en alles wat ‘ie afschuimt weggooien. Zal toch wel binnen een paar dagen vanzelf minder worden.
 
Ik zal wel nummer 100 zijn met deze vraag maar kan nergens echt een goed antwoord/filmpje vinden.

Ik ben de nyos quantum 120 nu 4 dagen draaien zonder skimmercup. De body blijft maar overstromen en ik zie niet echt verandering in de bubbels. Op het internet hebben de grotere varianten een aftap in de skimmer cup. Deze heb ik niet.

verder staat er er reefmat 500 voor en deze doet het erg goed.

Mijn vraag is.
Gewoon de skimmer langer zo laten draaien? Of met skimmercup? Of wat dingen aanpassen?
Het lijkt erop dat die ook in zijn "hoogste" stand staat afgesteld. Dat zal niet helpen.
 
Bovenaan