U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dank je jeroen
Hij ligt op voorraad, nog geen echte toepassing ervoor.
Misschien ga ik het t.z.t. modificeren.
Ander ledjes erbij of vervangen om licht spectrum aan te vullen. Nu is het ronde de 10k-12k kelvin schat ik.
m.v.g. Glenn
Gisteren will op bezoek gehad en uren lopen kletsen.
Heb van hem 2x 120watt led balken overgenomen voor een vrienden prijsje.:thumbup:
Ik weet nog niet wat ik ermee gaat doen, maar de toepassing dient zich wel een keer aan.
Hoe meer ik denk aan die 3 meter rif, hoe meer de drang om het uit te voeren naar boven komt.
Ik heb een voorwaarde gesteld: Als mijn SPS koralen de bak de bak uitgroeien en verdubbeld zijn en de kleuren zijn 100% onder controle ga ik het doen. Streef datum nov2013- nov2014.
m.v.g. Glenn
Mag ik vragen hoe je de oren verwijderd hebt? Ik heb hier ook last van een paar oren die zich wat moeilijk latten temmen haha
Nou Glenn ik houd je wel in de gaten.....
Maar je weet wat ik erbij gedaan hebt...
Van Jack?
Aanwinsten van vandaag
1x baby Blauwe Acro
2x Amblyeleotris Wheeleri + 1x symbiose garnaal
1x Istigobius Cambelli
1x zeemuis
1x lipvis Macropharyngodon Ornatus
m.v.g. Glenn
Heey glenn leuk weer de nieuwe aanwinsten.
Mijn truncatus was knal geel toen die aankwam nu die lekker aant graze is is heeft die een beetje een grijze vlaag over hem heen gekrege.
Ben benieuwd naar de jouwe.
Groetjes wesley

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.