wijenberg
Senior Forumlid
Gevonden het is een haliotis sp.
greetings, GlennF
haha mooi dat je hem gevonden hebt en jammer voor mij want ik had graag een stekje gewonnen
Mvg Jaap.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Gevonden het is een haliotis sp.
greetings, GlennF
haha mooi dat je hem gevonden hebt en jammer voor mij want ik had graag een stekje gewonnen
Mvg Jaap.
En ik dan, ik kwam met Haliotis sp. haha. Gave slak Glenn, ben benieuwd hoe groot hij in je bak wordt!
Haha was maar een grapje hoor! Maaar blauwe monti is niet verkeerd haha. Die kom ik dan bij je halen hoor! Ik kan ook een stukje sunrise montipora mee nemen voor je, al zal het in jou bak niet terug te vinden zijn zo klein is hetOok voor jou een stek youri... ik kom toch om in die zooi. De blauwe monti b.v. iets voor jou ?
greetings, GlennF
Nu vooruit dan, het eerste stekje is gratis voor jou...
greetings, GlennF
Haha was maar een grapje hoor! Maaar blauwe monti is niet verkeerd haha. Die kom ik dan bij je halen hoor! Ik kan ook een stukje sunrise montipora mee nemen voor je, al zal het in jou bak niet terug te vinden zijn zo klein is het![]()
dank je glenn maar ik moet nog even wachten tot de tijd rijp is.
als het eenmaal kan kom ik graag een keertje langs.
mvg Jaap.
Oei, daar zat weinig leven meer in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.