Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Ook voor jou een stek youri... ik kom toch om in die zooi. De blauwe monti b.v. iets voor jou ?

greetings, GlennF
Haha was maar een grapje hoor! Maaar blauwe monti is niet verkeerd haha. Die kom ik dan bij je halen hoor! Ik kan ook een stukje sunrise montipora mee nemen voor je, al zal het in jou bak niet terug te vinden zijn zo klein is het :p

Haha was maar een grapje hoor! Maaar blauwe monti is niet verkeerd haha. Die kom ik dan bij je halen hoor! Ik kan ook een stukje sunrise montipora mee nemen voor je, al zal het in jou bak niet terug te vinden zijn zo klein is het :p

Wie het kleine niet eert......
Alles is hier als een kleine stek begonnen.

greetings, GlennF

een ander filmpje van de Haliotes Sp. geplaatst

<object width="420" height="315"><param name="movie" value="//www.youtube.com/v/pjR6Yf6DuZk?hl=nl_NL&amp;version=3"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="//www.youtube.com/v/pjR6Yf6DuZk?hl=nl_NL&amp;version=3" type="application/x-shockwave-flash" width="420" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>
http://youtu.be/pjR6Yf6DuZk

Tubinaria Reniformis - yellow/brown + Zoanthus sp. 36

13011710543_f000d7b69b_c.jpg

+ blue discusomas + Echinometra sp. (urchin)
13011708263_2f0034700d_c.jpg

Back
Bovenaan