maverickberke
Senior Forumlid
Wederom een plaatje! Schitterend!
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
mijn fosfaat en nitraat eens op te laten lopen naar 0.36 ppm en 25ppm om te kunnen signaleren wat er gebeuren zou. Dit heb ik na de constateringen ook weer binnen max twee weken naar 0,08ppm en 5ppm gebracht.
greetings, GlennF
Hoi Glenn.
Wanneer en hoelang heb je dat geprobeerd, en hoe bleven de kleuren van de koralen toen je dit deed?
groetjes
twan
Ja er zijn veel vissen die onderling agressief zijn tegen over elkaar maar ze zitten dan ook op elkaars lip blijft wel jammer dat sommige vissen zo veel agressie vertonen tegen eigen soortgenoten
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Dit is de meet historie van mijn bak de afgelopen half jaar.
![]()
experiment duurde best lang met verschillende niveaus.
En hoe bleven de kleuren in de tijd van je test?
Mooie uitleg Glen , bij mij was de kalkreaktor doorgeslagen na een periode van 3 weken en even niet opletten neer 700 , direct alles uigezet tot kh naar 4,5 gezakt was en nu de ca weer normaal staat 450 zie je direct aan de staylo en de acros dat het weer de goede kant opgaat het was kantje boord gister ook een borsteltand toegevoegd aan de bak gr jaap
Zeker waar Glen , blijven meten is zeer belangrijk , kh zakte mee met de rest en staat nu weer op 6 morgen weer even meten en de resterende aanvulling ophalen gr jaap
ctenocheatus Tomini
met een karakter en net als alle borsteltand dokters zeer nuttig in het schoonhouden van je opbouw
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.