U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hee, dat zijn bekende...
Kijken wat dat gaat brengen.
Ben benieuwd..
Waarom middelste uitgeschakeld ?
Grtz Wil
Ben venieuwd wat de led gaan doen met die koraaltjes zeg
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ben tog wel benieuwd wat de koraaltjes doen over paar weken hoor je hoort zoveel positieve en negatieve geluiden over led
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
ik ben gestopt met LED omdat na 1,5 jaar de groei toch stagneerde en er geen vooruitgang meer was in de bak.
na bijplaatsing van 12x54w t5 verlichting ging het weer met sprongen vooruit.
dus ben ook wel benieuwd wat he hier gaat brengen.
grtz Wil
deze ctenocheatus Binotatus gaat de deur uit, omdat hij in de refugium zit en ik die gaat ontruimen.
de chelmon gaat ook weg, deze is al gereserveerd
Bekijk bijlage 372363Bekijk bijlage 372364
Hey Glen ik denk wel dat je acrotjes hier goed op reageren gr jaap
Hallo Glenn nog bedankt voor de gast vrijheid en het gesprek weer een hoop geleerd, de chelmon moet nog wat wennen maar wordt wel geaccepteerd dus nog aankijken hoe het verder gaat.
Wil jij voor mij de ctenocheatus Binotatus ook vast houden mag hem ook nemen, dan spreken wel af voor het ophalen.
Gr.Karel
hey glen we wachten het af , ik ben een stekkenbakje aan het maken met pl verlichting ,eens kijken wat dat gaat worden gr jaapWe gaan het afwachten jaap.we gaan ook kijken wat de andere koralen ermee doen.
Het wordt in de eerste instantie een korte termijn test. Omdat het verloop in de stekkenbak natuurlijk relatief groot is. Maar het voordeel is dat er ook een grotere diversiteit de revue passeert. Zowel aan soorten als aan exemplaren.
Het eene koraaltje is het ander niet. Zelfs binnen een kolonie zijn er verschillen in gedrag.
greetings, GlennF
hey glen we wachten het af , ik ben een stekkenbakje aan het maken met pl verlichting ,eens kijken wat dat gaat worden gr jaap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.