U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hallo,
Is het mogelijk een foto van het grondeltje te maken?
Ben benieuwd, vind symbiosediertjes erg interessant.
Mvg,
Roy
Hallo,
Had daar ook al een hele tijd zitten zoeken maar kon hem helaas niet vinden
Maar denk dat ik hem nu zie!
![]()
Overigens ook een zeer mooie haarster en mooi te horen dat die het goed doet.
Mvg,
Roy
Mooi dier die haarster! Ook gaaf zo'n grondeltje erin! Ben benieuwd hoe het dier het gaat doen bij je!
Deze 2 koralen heb ik geisoleerd in de stekkenbak.
Ze hebben hun zooxanthellen kwijt en tanne komt ff langs met de flesje zooxanthelen . Ik ben benieuwd.
Bekijk bijlage 359307
De scoly vertoond wel signalen van herstel en ik voer hem elke dag bij.
De paarse gonio doet helemaal niks en verslechterd langzaam.
Ik heb deze koralen al sinds nov2011 en ze waren niet optimaal toe ik ze kreeg.
Dit heeft allemaal te maken met een fosfaat periode van 6-8 weken met 0.16- 0,24ppm door overdoseren en foute uitlezing van een de test.
Verstuurd van mijn GT-I9295

Ter aanvulling:
- een Deltec H2Ocean is de zeewatermeter;
- de gewone Deltec is een normale zoutwatermeter zoals bijv. die van Milwaukee, Aqua-Medic enzovoorts
Ik heb de deltec h2 ocean ,wasr moet ik dan mee ijken ? Want ik zie dat niet staan of heb ik er over heen gelezen ?
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Wat tonijn en rijst ertussen werkt ook prima hoor
ik heb nog steeds geen stip
groetjes rob charite
Hey Glen dit werkt perfect eerder sneed ik stukjes knoflook maar daar trappen ze niet meer in ,nu pers ik het en laat het over het hele blad intrekken , moet zeggen dat ze allemaal de bladeren goed eten en dat 3 keer per week , stip lijkt nu wegtegaan aleen bij de japonicus nog niet helemaal ,maar daar ben ik niet bang voor die is lekker vet gr jaapVoor het inwrijven
Bekijk bijlage 361254
Na het inwrijven
Bekijk bijlage 361255
20 minuten laten intrekken/drogen en dan aan de klem hangen.
Het meeste sap word effectief door de vissen benut. Geen onnodig extra organische belasting in de bak.
Verstuurd van mijn GT-I9295
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.