Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

heb je op facebook aangemeld? dan zie je een verassing. ik hou het ff still.

Heb geen Facebook account...heb ooit in een ver verleden eens een Hyves account aangemaakt, maar Facebook heb ik aan me voorbij laten gaan...

Hmmmm...nu wordt ik wel errug nieuwsgierig!

Dit is een lijst met het stoffen wat ik momenteel doseer

Ik gebruik nog steeds een kalreactor met koraal breuk, daarnaast gaat het volgende erin:
NaCl = verwaarloosbaar
Kh = 26grams/day
Ca = 20 grams/day
Mg = verwaarloosbaar
Potassium = verwaarloosbaar
Strontium = 6,8ml/day
Boron = verwaarloosbaar
Jodide = 1,5ml/day
Phosphate = 3ml/day (manualy)
Nitrate = 5ml/day (manualy)
Iron chelate = 5,1ml/day
DSR Carbon V/S = 13,9ml/day

meer is het niet, sommige stoffen zoals Mg, K, B zijn verwaarloosbaar omdat ze mogelijk aangeleverd worden door de aanwezige kalk reactor.

groene Clavularia Sp.02, AKA
Palm Tree Polyps,Clove Polyps, Glove Polyps, Fern Polyps, Waving Hand Polyp

IMG_4323

Laatst bewerkt:
Glenn...weet je wat mooi in je bak zou staan? Het is geel/oranje en heeft plakkerige poliepen;):biggrin:
Zonder dolle blijft prachtig en ben nog steeds een stille volger,een bezoek aan je dagboek is bijna verplichte kost als ik op het forum ben .
Mede door jou bak zit ik te twijfelen of ik toch weer op t5 terug ga ....

Dank je carlo,
Jou bakken mogen er ook wel wezen hoor. Klein maar fijn! Ik volgde je oude bak en je twisted nu op de voet.
Ik vind dat ik ook van jou kan leren,

http://www.zeewaterforum.info/forums/showthread.php?t=114804

Je aardbei staat er mooi bij en ik ben nu aangestoken.

Verstuurd van mijn GT-I9295

Bosmidden??!! Nog nooit van gehoord. Ik heb ze eerlijk gezegd ook nog nooit ergens te koop gezien
Door wie worden deze gegeten?

Prachtige verzameling heb je daar, en bijzonder mooie foto's

groetjes, Peter

Laatst bewerkt:
:biggrin: hey Glen dit zijn zeker prachtige fotos , is dit weer een nieuwe camera ze zijn bizonder scherp ,haal ik dit ook met een samsung galaxy gr jaap

:biggrin: hey Glen dit zijn zeker prachtige fotos , is dit weer een nieuwe camera ze zijn bizonder scherp ,haal ik dit ook met een samsung galaxy gr jaap

Canon EOS600D,
het ligt aan de kleuren in de bak, ik benaderde eerder de kleuren met een SGS redelijk, maar nadat het echt zo goed ging kwam ik kleur tekort en ging het steeds verder van de werkelijkheid staan, vandaar dat ik nu (met uitzondering) uitsluitend met de canon filmt.
Dat zie je gauw genoeg, je maak wat detail foto's zet het op de computer en vergelijk het met de werkelijkheid.

De canon haalt gewoon eruit wat erin zit !

je moet wel de tijd nemen om de camera te leren kennen en basis kennis hebben van fotograferen, ander haal je het ook niet eruit. De meeste automatische standen maken er een potje van als je aquarium fotografie doet. (ook bij de dure camera's)

Heey glenn het groeit bij jou echt als kool zeg ziet er super uit.
Zie hier ook steeds meer poliep expansie en groei van jou stekjes zie je al goed, komen overal knoppe op.
Je merk nu ook dat nu je de dsr beter onder de knie krijg je ook meer te zien krijg in je bak.
Top.

Groetjes wesley

Back
Bovenaan