Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Dastaco

jimpiv

ZeewaterForum gebruiker
Door het grote aantal steenkoralen was het niet meer mogelijk om de kh stabiel te houden met mijn kalkreaktor van h&s. Daarom heb mij een Dastaco aangeschaft en ik moet zeggen dat het een top reaktor is . Hij is erg gebruiksvriendelijk en je hebt al binnen de 24uur rezultaat. De service die je krijgt van de verkoper is eveneens top. Iemand die vanplan is om veel steenkoralen te houden dan is de Dastaco zeker een aanrader!!!!action
 
Je zult er geen spijt van hebben action een goede investering brengt ook goede resultaten.
Nog veel succes er mee.
Groetjes Erik

Door het grote aantal steenkoralen was het niet meer mogelijk om de kh stabiel te houden met mijn kalkreaktor van h&s. Daarom heb mij een Dastaco aangeschaft en ik moet zeggen dat het een top reaktor is . Hij is erg gebruiksvriendelijk en je hebt al binnen de 24uur rezultaat. De service die je krijgt van de verkoper is eveneens top. Iemand die vanplan is om veel steenkoralen te houden dan is de Dastaco zeker een aanrader!!!!action
 
inderdaad een prachtig stukje techniek en een zeer mooie investering
ik ben er ook meer dan tevreden over

grtz bart
 
Idd een goede investering als je ziet hoeveel topaquariums er op draaien dan zegt dat genoeg denk ik. Daarom vond ik het nodig om deze topic te openen en de Dastaco eens in de kijker te zetten en Aissa eens te feliciteren met de service en de reaktor.
Grtj JP action
 
Hier ook een meer dan tevreden gebruiker van de DaStaCo topjes !! Zou niets anders meer willen :) !!
 
Door het grote aantal steenkoralen was het niet meer mogelijk om de kh stabiel te houden met mijn kalkreaktor van h&s. Daarom heb mij een Dastaco aangeschaft en ik moet zeggen dat het een top reaktor is . Hij is erg gebruiksvriendelijk en je hebt al binnen de 24uur rezultaat. De service die je krijgt van de verkoper is eveneens top. Iemand die vanplan is om veel steenkoralen te houden dan is de Dastaco zeker een aanrader!!!!action
geen frans woord bij ,de koralen groeien de pan uit ,ik wilde wat beginnende bryopsis wegwerken en daarom de kh verhogen ,waar een confentionele reactor de ph doet stijgen bij hoge output bleef met de dastaco m,n ph netjes 8.15 en de kh binnen notime naar 12 ,moest van 8 komen
 
Laatst bewerkt:
Ook hier een erg tevreden eigenaar van een DaStaCo.
En mocht er iets aan mankeren, dan is de hulp van Aissa zeer goed!
 
Pfff dan kan ik niet achterblijven. Wat een top apparaat!!!
 
zeker en de service die je erbij krijgt is super maar dat zijn we gewoon van aissa

grtz
 
Dank jullie allemaal voor de lovende reacties ivm de DaStaCo II.

@jimpiv in het bijzonder.

Je reactor draait nu nog maar op slechts 30% van zijn capaciteit, en je bak staat nokvol met steenkoralen.
Je hebt dus nog marge marge zat zoals je ziet.

mvg
aïssa
 
Aanstaande zaterdag 5 maart zullen we hier een live demonstratie + installatie van de beroemde DaSTaCo doen. We willen dan ook al de geïnteresseerde uitnodigen om dit dan ook live mee te maken. We zullen er rond 12u aan beginnen.
 
hoi Aïssa,
ben je nu nog verder gekomen met een andere vulling waar je toen mee bezig was?
Ook ik sluit me aan bij de Dastaco 2 fans
 
We hebben geen enkele partner gevonden die genoeg krachtige tableteer machines had, om onze eigen substraat te kunnen laten maken.
Dit substraat loste telkens veel te snel op, om het te kunnen gebruiken.
 
Ook hier een dastaco top reactor zeker een compliment aan aissa en zijn mede ontwerpers, hij heeft zich met hand en tand moeten verdedigen, bij de introductie en steekt er met kop en schouders boven uit, en de service is gewoon perfect hij weet waar die over praat een zeer aangename kennismaking.

En voor alle gebruikers die willen kicken,

Voor de gein eens de kh meten die direct uit de reactor komt, zorg dan wel dat je genoeg test vloeistof hebt, ongehoord hoog die kh, en dan staat hij bij mij op stand 3.

Eindelijk van dat geklooi af met die kh.uitsteeekenduitsteeekend
 
ik heb hem ook bestelduitsteeekenduitsteeekend ben benieuwd. mijn kh is nog vrij stabiel maar. de mg en ca is aan de laage kant. maar zoals ik het lees zal hij zijn verwachtingen wel waar kunnen maken.

gr ronny
 
Bovenaan