Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

IN MEMORIAM TONY ACHTERKAMP

Jan Harbers

administrator
Vanmiddag ontving ik het bericht dat deze week Tony Achterkamp is overleden.

De begrafenis vind morgen plaats.

Voor diegene die Tony niet kennen, hij was jarenlang de grote animator binnen de NBBZ.
Verzorgde lezingen, gaf les aan het dieren college in Barneveld en maakte zich byzonder sterk voor onze hobby in den Haag. Was ook betrokken bij diverse besluiten vanuit Den Haag.

ook de Sato was een van zijn kindjes, hier heeft hij een belangrijke rol in gespeeld.
Ook adviseerde hij de raad voor dieren aangelegenheden, hij had daarin ook een adviserende taak.\
Een zeer gedreven aquariaan is van ons heengegaan.

Tony rust in vrede!!!!!Achterkamp.jpg
 
Sterkte voor de nabestaanden.

Ik denk dat onze hobby in Nederland en België zonder hem niet op het huidige niveau zou zijn. Tony, dank daarvoor!
 
Veel sterkte gewenst voor de nabestaanden.

We hebben Tony leren kennen in de tijd dat hij nog een dierenwinkel had in Apeldoorn,en later had Tony een winkel met alleen zeewater spullen,ook in Apeldoorn.
 
Een groot gemis voor de zeeaquariumwereld/vijverwereld veel van hem geleerd op cursus in blijdorp (1996) we zullen hem missen,de nabestaande heel veel sterkte!!
 
Het bestuur van Cerianthus heeft met leedwezen kennis genomen van het overlijden van Tony achterkamp. Wij kennen Tony als grote inspirator voor onze zeeaquariumhobby. Naast de diverse lezingen die hij bij ons heeft gegeven was hij jarenlang actief betrokken bij de NBBZ en bekend als schrijver van o.a. de vele visbeschrijvingen en verhalen in het bondsblad. Hij heeft er mede voor gezorgd dat onze hobby op een hoog niveau is gekomen. Zijn brede kennis kwam hem goed van pas in de Sato. Waakzaam blijven en opkomen voor de dieren in de breedste zin. Tony, bedankt voor jouw geweldige bijdrage.
Wij wensen de familie heel veel sterkte.
Namens het bestuur van ZAV Cerianthus
Ian Kerkhof/voorzitter
 
Heb van Tony Achterkamp

Aquariumlessen gehad toen ik de studie dierverzorging volgde aan het groenhorst college in Barneveld.

Heb veel van hem geleerd!

R.I.P.
 
R.I.P


Vanmiddag ontving ik het bericht dat deze week Tony Achterkamp is overleden.

De begrafenis vind morgen plaats.

Voor diegene die Tony niet kennen, hij was jarenlang de grote animator binnen de NBBZ.
Verzorgde lezingen, gaf les aan het dieren college in Barneveld en maakte zich byzonder sterk voor onze hobby in den Haag. Was ook betrokken bij diverse besluiten vanuit Den Haag.

ook de Sato was een van zijn kindjes, hier heeft hij een belangrijke rol in gespeeld.
Ook adviseerde hij de raad voor dieren aangelegenheden, hij had daarin ook een adviserende taak.\
Een zeer gedreven aquariaan is van ons heengegaan.

Tony rust in vrede!!!!!Bekijk bijlage 221720
 
Bovenaan