Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

probleem met eiwitafschuimer turboflotor blue 100

mcbram1

ZeewaterForum gebruiker
hallo

ik heb sinds kort mijn afschuimer geherinstalleerd maar ik krijg geen schuimlaag:confused:.
maar waar die het water aanzuigt zat een klein soort smal buisje voor, heb die toen eraf gehaalt en hij deed het iets beter alleen ik moet hem heel hoog hebben staan eerder dat ik een beetje schuim heb.hoort dit zo??
 
mcbram1 ik heb jou vraag naar het hiervoor meest geschikte subforum verplaatst.

Om jou vraag te kunnen beantwoorden, lijkt het mij beter om wat meer over het aquarium te vermelden.

Bijvoorbeeld, wanneer opgestart, bezetting met dieren e.d.m.
 
ik heb me aquarium sinds 2 dagen pas staan met 10 kilo levend steen.
dus er zit nog niks aan vissen of koralen in.
het water kwam bij de zaak waar ik het heb gehaalt uit de stelling dus daar zitten al bacteriën in.
 
ik heb me aquarium sinds 2 dagen pas staan met 10 kilo levend steen.
dus er zit nog niks aan vissen of koralen in.
het water kwam bij de zaak waar ik het heb gehaalt uit de stelling dus daar zitten al bacteriën in.

Dus, valt er ook zo goed als niets af te schuimen
 
owkee maar als ik dus vissen enzo in mijn bak gaat doen naar een tijdje zal hij ook een grotere schuimkraag moeten krijgen?
 
owkee maar als ik dus vissen enzo in mijn bak gaat doen naar een tijdje zal hij ook een grotere schuimkraag moeten krijgen?

Klopt

Zonder "vervuilers" valt er niets af te schuimen.

Was het levend steen bij de aankoop vers importeert, gebruikt of reeds langere tijd in een bak gelegen ??
 
het heeft daar denk een week a 2 weken in de bak gelegen dus is net egt heel vers ofzo
 
Bovenaan