Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Juweel kardinaalbaars

NickNL

Senior Forumlid
Wat betreft deze vis ik heb vorige week een tweetal gekocht helaas was na 3 dagen de ene verdwenen heel me rif afgebroken maar niks gevonden maar wel spoorloos ook niet in de overloop sump en rond het aquarium
Dus ik een nieuwe gekocht en met deze is nu hetzelfde verhaal wat zou dit kunnen zijn? Ligt dat aan de andere baars? Want ze zwommen allebei samen met de gene die nu nog leeft dus snap er niks van

Gr nick
 
Oke dus dat is het verschil dan zal ik op letten morgen wat ik nu heb en als ik van de week een nieuwe haal het andere geslacht nemen bedankt
 
Als ze dat daar gezegt hebben zal er misschien best een kern van waarheid in zitten ii weet het niet eerlijk gezegt
Die 2e waarvan ik dacht dat die dood was blijkt nog te leven maar waarneer die zich laat zien gaat die andere er gelijk hard achteraan dit houd 5 min aan dan verstopt die ene zich en zwemt die ander nog een half uur tegen het raam aan al vechtend en als die hem dan ineens weer ziet gaat het weer van vooraf aan dus ze liggen elkaar niet echt
 
Als ze dat daar gezegt hebben zal er misschien best een kern van waarheid in zitten ii weet het niet eerlijk gezegt
Die 2e waarvan ik dacht dat die dood was blijkt nog te leven maar waarneer die zich laat zien gaat die andere er gelijk hard achteraan dit houd 5 min aan dan verstopt die ene zich en zwemt die ander nog een half uur tegen het raam aan al vechtend en als die hem dan ineens weer ziet gaat het weer van vooraf aan dus ze liggen elkaar niet echt

Ok, dus je hebt er nu ook 3? :)

Bij bij zitten er steeds 2 op dezelfde plek en de 3e zweeft heel de tijd ergens in het hoekje..
Maar ze zitten er ook pas gisteren in, wellicht moeten ze nog een beetje wennen..
 
Ok, dus je hebt er nu ook 3? :)

Bij bij zitten er steeds 2 op dezelfde plek en de 3e zweeft heel de tijd ergens in het hoekje..
Maar ze zitten er ook pas gisteren in, wellicht moeten ze nog een beetje wennen..

Theoretisch zitten er 3 in me bak alleen 1 heb ik al een week niet gezien dus denk dat die dood is
 
Bovenaan