Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Reefmaster

Een super initiatief moet je waarderen ,de jonge Rick stopt er enorm veel energie in !!! Evenals div winkeliers bv aquasan met een speciaal gemaakt stelling door cristallo .
En vergeet niet de mannen achter het gordijn ,enorm veel respect en laat de zeurkous maar de zeikerd blijven ze weten het allemaal te vertellen maar doen Ho maar .
Mannen toppers ik ben in ieder geval weer van de partij ,want zoveel is er niet op zeewater .:)
 
Een super initiatief moet je waarderen ,de jonge Rick stopt er enorm veel energie in !!! Evenals div winkeliers bv aquasan met een speciaal gemaakt stelling door cristallo .
En vergeet niet de mannen achter het gordijn ,enorm veel respect en laat de zeurkous maar de zeikerd blijven ze weten het allemaal te vertellen maar doen Ho maar .
Mannen toppers ik ben in ieder geval weer van de partij ,want zoveel is er niet op zeewater .:)

Dank je mobifix,

En alle mannen/vrouwen achter het gordijn zijn ook weer keihard bezig om er wat van te maken.
Dit keer word het groots! heel groots!
 
Beste Mobifix,

Natuurlijk stoppen degene die je in je voorbeeld opnoemt er veel energie in;). Waar kun je beter je bedrijf promoten dan op een locatie waar liefhebbers bijeen komen.

Hiernaast bepaal ik zelf wel wat ik waardeer en wat niet. Ik vind het heus een leuk initiatief daarentegen mag ik mijn eigen mening hebben.

En als je kritische opmerkingen zeikerds vind dan is dat jou probleem.

Cheers
 
Sluit mij aan bij jou Sander,

Alleen was de fragswap al de zelfde verkapte commerciële beurs, dus wat dat betreft ben ik blij met dat er deze keer met open vizier gestreden wordt.
Het spreiden over 2 dagen en het bieden van meer ruimte c.q. sprekers mogelijkheden maakt het een stuk aantrekkelijker.

Ook voor sponsoren zal dit veel interessanter zijn om hier in te investeren.
Als iedereen het net zo professioneel aanpakt als Sander van Aquasaan dan wordt het erg leuk.

Ik heb Rick aangeboden belangeloos mee te denken, aangezien ik veel ervaring heb met het organiseren van evenementen maar heb tot op heden niets van hem gehoord.
Jammer want, het is niet nodig was ook een antwoord geweest.

Greetz
 
Klasse mensen vd organisatie.👍👍👍👍👍
Fijn dat er zulke mensen die hier hun schouders onder willen zetten. Waar vinden we ze nog?
Het staat genoteerd en ik ben van de partij.

groetjes Ab
 
Klasse mensen vd organisatie.👍👍👍👍👍
Fijn dat er zulke mensen die hier hun schouders onder willen zetten. Waar vinden we ze nog?
Het staat genoteerd en ik ben van de partij.

groetjes Ab


Hey Appie...... lijkt me leuk om elkaar weer eens een keer te ontmoeten. Ben dus ook van de partij!! (vroeger leuke tijd gehad samen)

Grt,

Martin,
 
Hallo allemaal

wij zullen zeker ons best doen om
het nog beter te laten verlopen er
zal binnenkort meer informatie komen

groeten jeroen
 
Sluit mij aan bij jou Sander,

Alleen was de fragswap al de zelfde verkapte commerciële beurs, dus wat dat betreft ben ik blij met dat er deze keer met open vizier gestreden wordt.
Het spreiden over 2 dagen en het bieden van meer ruimte c.q. sprekers mogelijkheden maakt het een stuk aantrekkelijker.

Ook voor sponsoren zal dit veel interessanter zijn om hier in te investeren.
Als iedereen het net zo professioneel aanpakt als Sander van Aquasaan dan wordt het erg leuk.

Ik heb Rick aangeboden belangeloos mee te denken, aangezien ik veel ervaring heb met het organiseren van evenementen maar heb tot op heden niets van hem gehoord.
Jammer want, het is niet nodig was ook een antwoord geweest.

Greetz

het is zeker wel nodig en stond ook nog op mn to do list.
Sorry dat ik bij u het gevoel heb opgewekt dat het niet nodig is.
Het is zeker handig om even van gedachten te wisselen.

Dank u voor het aanbod.

Mvg Rick Steenhuis
 
Top, hoor t.z.t. wel van je.

Groetjes

Marcel

het is zeker wel nodig en stond ook nog op mn to do list.
Sorry dat ik bij u het gevoel heb opgewekt dat het niet nodig is.
Het is zeker handig om even van gedachten te wisselen.

Dank u voor het aanbod.

Mvg Rick Steenhuis
 
Hee mobietje Wel juiste info geven he de style is echt 100% aquaasan met daarin de 100% mooie bakken van Cristallo [emoji12] rek en stellinkje make is voor aquaasan een wasse neus .. Ben al weer druk aan het timmeren [emoji28] aquaasan 3.0 komt eraan [emoji39] nog 80 m2 extra straks aan koraal en visverhaal

Toedeledoki


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hee mobietje Wel juiste info geven he de style is echt 100% aquaasan met daarin de 100% mooie bakken van Cristallo [emoji12] rek en stellinkje make is voor aquaasan een wasse neus .. Ben al weer druk aan het timmeren [emoji28] aquaasan 3.0 komt eraan [emoji39] nog 80 m2 extra straks aan koraal en visverhaal

Toedeledoki


Sent from my iPhone using Tapatalk

Heey San, het wordt geweldig! Nog meer om naar te kijken! En de keuze was al reuze!!! topjes

Tot snel.
 
Ik was een beetje aan het googleln, is dat het partycentrum TMG, waar het wordt gehouden?

Ben ook wel een beetje geinteresseerd in de toegangsprijs, is deze al bekend?
 
Ik vind dit een zeer goed initiatief, en verwacht dat hier veel bezoekers op af gaan komen. Want zeg nu eens eerlijk wat hebben we nou aan zeewaterbeurzen in Nederland. Hoop dat dit een blijvertje wordt. Ik rijd graag vanuit Brabant naar Almere. En denk dat de Belgen ook goed vertegenwoordigd zullen zijn.

groet,

Rene
 
We zijn blij dat dit initiatief gewaardeerd word.
We zijn achter de schermen druk bezig met allerlei dingen te regelen hierover binnenkort meer :D
 
Kan niet wachten, maar ben toch blij dat het nog even duurt.......kan ik weer wat sparen en, duurt de zomer ook wat langer...!
 
Top zeg daar kunnen we een hoop van leren

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 
Bovenaan