Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

je eigen advertentie sluiten

msg

Senior Forumlid
Een vraag voorheen kon ik mijn eigen advertenties sluiten ,dit gaat nu niet meer waarom is dit ? ik zie dat nu veel advertenties open staan en die al verkocht zijn ...dus waar geen slotje op zit ? het was voorheen toch een stuk makkelijker niet alleen voor ons maar zeker voor jullie Gr Rob...
 
dit zou ik ook een hele mooie optie vinden
 
Ik denk dat ik een advertentie of vier a vijf heb waar ik wel om een slotje heb gevraagt, maar waar deze niet op zit. Zou inderdaad wel mooi zijn als je zelf de mogelijkheid hebt om dit te doen.
 
Niet overdrijven youri. Ik heb er maar 1 kunnen vinden:eek:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de reden is dat ik en sommige anderen in het verleden wel eigen advertenties kon sluiten en tegenwoordig niet meer. Dit itt tot anderen die aangeven dit nog steeds wel te kunnen. Betreft dat een bewuste keuze/instellingswijziging van het forumbeheer of is er wat anders aan de hand?
 
Voor zover ik weet kunnen 'gewone' leden hun eigen advertentie niet sluiten.
Over het verdere waarom en hoe verwijs ik naar Arnold Geurtse.
 
Haha Michel, heb nog even gekeken maar er staan er nog drie open waar ik om een slotje heb gevraagd. Eentje uit nov 2013, jan 2014 en maart 2014. Dus okee wel een beetje overdreven, maar wel meer dan 1 haha :p
 
Ik kon dit voorheen ook zelf sluiten ,is wat van een paar maanden terug dat ik het zelf niet meer kan doen ???
 
kan het nog steeds :)

en ik ben geen speciaal geval

al begin ik me wel speciaal te voelen hihihi
 
Tazmaniak kan jij uitleggen hoe je dat doet?
 
net boven je eigen advertentie die je gemaakt heb staat onderwerp gereedschap, administratief etc


bij administratief staat dan sluit onderwerp hier kan je dan ook weer openen

scheelt eeen hoop slotjes vragen.
 
Een reactie dat alles verkocht is, daarna valt alles toch vanzelf van het forum af. Ik zie het probleem niet zo.
 
net boven je eigen advertentie die je gemaakt heb staat onderwerp gereedschap, administratief etc

bij administratief staat dan sluit onderwerp hier kan je dan ook weer openen

scheelt eeen hoop slotjes vragen.

Kennelijk heeft toch niet iedereen dezelfde rechten. Het kopje administratief ontbreekt. Op vragen aan het forumbeheer (Arnold Geurtze) waarom dit verschil wordt gemaakt of waardoor dat wordt veroorzaakt komt nooit enige reactie... Dus inderdaad maar om slotjes blijven vragen en hopen dat de betreffende moderator dat een keer opmerkt. Het zij zo...
 
der zijn ook mensen die niet zo denken en lezen


hoe vaak lees je wel niet slotje slotje slotje
 
Kennelijk heeft toch niet iedereen dezelfde rechten. Het kopje administratief ontbreekt. Op vragen aan het forumbeheer (Arnold Geurtze) waarom dit verschil wordt gemaakt of waardoor dat wordt veroorzaakt komt nooit enige reactie... Dus inderdaad maar om slotjes blijven vragen en hopen dat de betreffende moderator dat een keer opmerkt. Het zij zo...

erg raar

dacht dat iedereen dat had
 
Het was voor 1 bepaalde gebruikers groep zo ingesteld dat zij hun eigen vraag en aanbod advertentie kunnen afsluiten.
Als het goed is kan iedereen dit nu doen.

Dus ook graag, als je waren verkocht is je advertentie sluiten.
 
Het was voor 1 bepaalde gebruikers groep zo ingesteld dat zij hun eigen vraag en aanbod advertentie kunnen afsluiten.
Als het goed is kan iedereen dit nu doen.

Dus ook graag, als je waren verkocht is je advertentie sluiten.

Top! De moderator van het het verkoopdeel zal je denk ik heel dankbaar zijn....
 
Bovenaan