Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kan geen foto's verwijderen?

Zeevissie

ZeewaterForum lid
Ik heb een aantal foto's geüpload die ik wil verwijderen.

Op het forum had ik al gelezen dat je dan als volgt naar: --> Instellingen --> Links onder --> Bijlage heen moet gaan.
Ik zie daar inderdaad de foto's op een rij en de hoeveelheid ruimte die je nog over hebt.

Echter zie ik nergens een knop als ik een foto aanklik om deze te verwijderen? Of kan je pas foto's verwijderen als
je alle KB hebt verbruikt?

Groetjes,
Den :cool:
 
Ik heb een aantal foto's geüpload die ik wil verwijderen.

Op het forum had ik al gelezen dat je dan als volgt naar: --> Instellingen --> Links onder --> Bijlage heen moet gaan.
Ik zie daar inderdaad de foto's op een rij en de hoeveelheid ruimte die je nog over hebt.

Echter zie ik nergens een knop als ik een foto aanklik om deze te verwijderen? Of kan je pas foto's verwijderen als
je alle KB hebt verbruikt?

Groetjes,
Den :cool:

In het lijstje afbeeldingen kun je te verwijderen afbeeldingen selecteren en met een vakje rechts onder in 1 keer verwijderen.
Kun je overigens wel je berichten wijzigen? Anders zou het ook nog kunnen dat je nog onvoldoende rechten hebt toegekend gekregen voor het aanpassen/verwijderen.
 
In het lijstje afbeeldingen kun je te verwijderen afbeeldingen selecteren en met een vakje rechts onder in 1 keer verwijderen.
Kun je overigens wel je berichten wijzigen? Anders zou het ook nog kunnen dat je nog onvoldoende rechten hebt toegekend gekregen voor het aanpassen/verwijderen.


Ik zie geen vakje verwijderen rechtsonder.

Ik heb geprobeerd om een bestaande bericht van mezelf te wijzigen echter zonder resultaat.
Moet je dan zoveel berichten hebben gepost om deze functie te kunnen gebruiken?
 
Bovenaan