Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Adri's DSR Reef Journey

De aanhouder wint! Is wel een goede manier om je geduld te testen, bij mij heeft het 3 weken geduurd [emoji1]. Ben zeer benieuwd naar je poliepexpansie de komende weken Adri!

Gr Thijs
 
De aanhouder wint! Is wel een goede manier om je geduld te testen, bij mij heeft het 3 weken geduurd [emoji1]. Ben zeer benieuwd naar je poliepexpansie de komende weken Adri!
Gr Thijs

De komende tijd zal het ons leren, we gaan het afwachten.
Ben zelf ook er benieuwd wat dit voor verandering gaat geven.

Hey Adry. Mazelaar de plaageest eruit is mooi he Nu de poliepjes rust krijgen zal je bakkie nog mooier worden ge ja

Geluk dwing je af zeggen ze toch :)

Groet
Adri
 
Even een paar foto's van de duiktrip naar Marsa Alam - Egypte van verleden week.

egypte2015-48.jpg
egypte2015-67.jpg
egypte2015-72.jpg
egypte2015-77.jpg

Meer foto's op http://www.a3l.nl
 
Laatst bewerkt:
Schitterende foto's!
 
Gisteren twee soorten Acans gescoord bij Seaflower.
De groene acan (1 poliep) heb ik een aantal weken geleden van Youri gekregen, heeft er inmiddels al drie.
De rest gewoon omdat het mooi is en ik eindelijk poliepexpansie heb omdat ik de dwergkeizer uit de bak heb gehaald.

Ik ben zeer content met de roze millepora, toen ik deze kocht was die heel licht van kleur en is nu precies zo gekleurd als ik gehoopt had.
Erg blij ben ik ook met de Acropora Strawberry Shortcake, deze stek heb ik gehad van Dennis en Erik van Seaflower en begint nu goed op
kleur te komen. De stek was donkerbruin toen ik hem kreeg.

91015-1.jpg
91015-2.jpg

91015-3.jpg
91015-4.jpg

91015-5.jpg
91015-6.jpg
 
91015-7.jpg
91015-8.jpg

91015-9.jpg
 
Mooi Adri ziet er goed uit. Toch hele mooie acans van seaflower meegenomen [emoji106]

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 
Dank je Dennis, ja toch maar gedaan.

Ik vind het supermooie koralen die acans dus dan moet je het soms gewoon doen ook al kost het wat!

groet
Adri


Mooi Adri ziet er goed uit. Toch hele mooie acans van seaflower meegenomen [emoji106]

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 
Goeie keuze geweest Adri zien er top uit [emoji106]🏻. De rest van je koralen trouwens ook! Gr Thijs
 
Goeie keuze geweest Adri zien er top uit [emoji106]🏻. De rest van je koralen trouwens ook! Gr Thijs

Hi Thijs, dank je!

En dankzij jou heb ik nu ook poliepexpansie, had er totaal niet aan gedacht dat het me dwergkeizer was.

groet
Adri
 
ww11102015.png


Bijzonderheden:
Niets aan toe te voegen, waardes mooi op peil.
Sinds de dwergkeizer er uit is eindelijk poliepexpansie op de montipora's en nu ook overdag expansie op de acropora's
De nieuwe acanthastrea's staan al super open en ook meer opgeblazen dan bij de LFS.

groet
Adri
 
ww11102015.png


Bijzonderheden:
Niets aan toe te voegen, waardes mooi op peil.
Sinds de dwergkeizer er uit is eindelijk poliepexpansie op de montipora's en nu ook overdag expansie op de acropora's
De nieuwe acanthastrea's staan al super open en ook meer opgeblazen dan bij de LFS.

groet
Adri
Mooi man.
Laat Erik het niet horen Adri, dan gaat hij zn voer tactiek aanpassen in de winkel [emoji12]

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 
en maar twijfelen en lopen zoek naar een probleem... blijk het uit een hele andere hoek te komen

Happy Reefing, GlennF.

Hi Glenn, ja erg hè!!!

Wat hebben we allemaal niet door gesproken en naar oorzaken gezocht.

En zoals gewoonlijk was de oplossing weer simpeler dan gedacht.

Maar aan de andere kant houd dat de hobby ook weer leuk en de uitdaging des te groter. Als alles gelijk perfect gaat is de sjeu er ook zo weer van af.

groet
Adri
 
Bovenaan